שאלות נפוצות

שילמתי את הסכום הלא נכון או שלא לצורך, מה עושים?

יש למלא את פרטיך בטופס "צור קשר" באתר ונציג מהחניון יחזור אליך.

 

אני מתעניין לגבי מנוי בחניון, למי לפנות?

ניתן לראות באתר את עלות המנוי חודשי בכל חניון, במידה והינך מעוניין יש לפנות למנהל החניון במייל או בטלפון (פרטיו מופיעים באתר תחת החניון הרלוונטי).

 

מהן שעות הפעילות של החניון? האם ניתן לצאת בכל שעה?

שעות פעילות החניון מופיעות באתר החברה.

כניסה לחניון מותנית בשעות הפעילות, יציאה תתאפשר תמיד.

 

בחניונים הפועלים באשראי בלבד, האם ישנן אפשרויות תשלום נוספות?

תלוי בחניון, לרוב קיימת אפשרות לשלם גם בפנגו/סלופארק ובאפליקציית סנטרל פארק.

 

האם יש פנגו/סלופארק בחניון?

יש לבדוק בשילוט בכניסה לחניון.

זה מצוין בתחתית השלט תחת אפשרויות התשלום.

 

האם ניתן לשלם באשראי טלפונית?

כן, יש לחייג אל חדר הבקרה לצורך ביצוע חיוב מרחוק 054-5557999

 

האם החניון פתוחים בחג?

תלוי, רובם כן, יש להתעדכן באתר או דרך חדר הבקרה 054-5557999, כלל החניונים סגורים ביום כיפור.

 

האם המחיר בחג זהה למחיר ביום חול?

תלוי בחניון, ע"פ הכתוב במחירון בכניסה לחניון.

 

שילמתי בפנגו בטעות עבור החניון במקום עבור חניה בכחול לבן, האם ניתן לזכות?

כן, יש לפנות לפנגו בדרכי התקשורת המקובלים.

 

האם יש הטבה לרכב נכה בכל החניונים?

ההטבה תקפה בחניונים מסוימים בלבד בתנאים הבאים:

  1. הצגת תו נכה ונוכחות בעל התו ברכב.
  2. אישור מהמשרד אליו הגעת בבניין.

 

אם נכנסתי בטעות לחניה או לא מצאתי חניה, ניתן לצאת ללא תשלום?

למקרים אלה נועדו 9 דקות חניה ראשונות ללא תשלום.

 

איבדתי את כרטיס החניה, מה עושים?

יש ללחוץ על כפתור האינטרקום במכונת תשלום או ביציאה או לחילופין להתקשר לחדר הבקרה 054-5557999. התשלום עבור אובדן כרטיס הינו בעלות יום חניה מלא.

 

הגעתי לקחת את הרכב אחרי שהחניון נסגר, איך נכנסים?

יש להיכנס רגלית דרך שער הולכי רגל.

s