הצהרת נגישות

רקע

בשנת 1998 חוקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ”ח-1998 , אשר מכוחו הותקנו תקנות שונות המיועדות לשפר את איכות חייהם של אנשים עם מוגבלות, ולאפשר השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה בכבוד, בשוויון, בנוחות ובעצמאות מקסימלית. חברת סנטרל פארק רואה חשיבות רבה במתן שירות שויוני לכלל הלקוחות החונים אצלה בחניונים השונים ברחבי הארץ.

תהליך ההנגשה והשירות מלווה על ידי יועצי נגישות ואנו פועלים להנגשת כלל החניונים על מנת לאפשר הגעה נוחה ושוויונית לכלל האנשים תוך תהליך סדור שילווה אותנו בתקופה הקרובה

הנגשת השירות ללקוחות החברה

מנהלי ועובדי החברה עברו הדרכות בנושא נגישות השירות ונגישות בכלל, במסגרתם קיבלו העובדים כלים להתמודדות עם שירות נגיש והתנסו התנסות חוויתית במתן שירות נגיש.

הנגשת מוקד טלפוני

במטה החברה ובחניונים הונגשו נתבי השיחות הטלפוניות לטובת לקוחות עם מוגבלות
והנם ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה.
קו טלפוני: 03-5170382
כתובת דוא”ל: bakara@centralpark.co.il

הנגשת החניונים

בסנטרל פארק קיימת תכנית עבודה רב שנתית שמטרתה הנגשת חניוני החברה. במסגרת התכנית, אשר הוכנה בהתאם להוראות החוק והתקנות שהותקנו מכוחו, מונגשים חניוני סנטרל פארק בכל רחבי ישראל. ההנגשה הפיזית מבוצעת תוך ליווי של יועצי נגישות מקצועיים.

הנגשת אתר האינטרנט

סנטרל פארק מייחסת חשיבות רבה להתאמת אתר האינטרנט וזאת מתוך תפיסת עולם כי יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות לשירות ולמידע. לשם כך, פעלה החברה במאמצים רבים להנגשת אתר האינטרנט שלה על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בצורה נוחה. אתר האינטרנט מונגש בהתאם להנחיות נגישות בתקן ישראלי 5568 קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט לרמה AA . אם במהלך הגלישה נתקלת בבעיה בנושא נגישות החברה תמיד תשמח לסייע ולהשתפר באמצעות פניה לרכז הנגישות של החברה.

הנגשת המידע והפרסום

החברה עוסקת בהנגשת המידע והפרסום לציבור לקוחותיה באופן שבו כל אדם יוכל ליהנות משירותיה.

פנייה בנושא נגישות

אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור בכל הקשור לנגישות בחניוני סנטרל פארק,  הנך מוזמן ליצור קשר בכל עת עם רכז הנגישות בארגון , אלון נוסבאום מנהל אזור רמת גן ורכז נגישות ארצי.

פניות הציבור

s